reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Ralbovský

Tomáš Ralbovský

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajny človek s neobyčajným zmýšlaním Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Politika, sľuby a peniaze

Tomáš Ralbovský

Politika Politika, sľuby a peniaze

Opäť ďalšie voľby, opäť ďalšie sľuby a opäť ďalšie vyhodené peniaze. Prečo vlastne máme voľby? Prečo sa ľudia vo vyšších pozíciach musia meniť? Prečo sa tam každý chce dostať? Odpoveď je jednoduchá. Peniaze.

  • 6. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 116x
  • 0
Naozaj mi to karma vráti?

Tomáš Ralbovský

Naozaj mi to karma vráti?

Nie, nechcem sa chváliť tým, aký som, ani čo robím, ani ničím iným. Ide len o moju úvahu, resp. spoveď toho, čo vidím, čo sa mi nepáči. Len som dal do klávesnice svoje myšlienky.

  • 8. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 4
Nie je hudba ako hudba resp. hudba nás ovplivňuje

Tomáš Ralbovský

Nie je hudba ako hudba resp. hudba nás ovplivňuje

Už od dávnej minulosti je hudba súčasťou nášho života. Či svadobná, či rituálna ale stále tu bola. Hudba sa vyvýjala ale v poslednej dobe nabrala nesprávny smer. Bohužiaľ .....

  • 18. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
To čo nám chýba je úsmev...

Tomáš Ralbovský

To čo nám chýba je úsmev...

Rozhodol som sa založiť si blok a takpovediac vyspovedať sa tu z tohto smutného sveta a poukázať na to, že človek ako taký zabúda na seba. Mňa osobne ako človeka, ktorý má rád úsmev, radosť či štastie druhých ľudí dokáže rozosmutniť fakt, že úsmev sa z našich tvári vytráca.

  • 14. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 362x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu